Reklamacje

 

Warunki reklamacji jakości towaru

Termin przyjmowania ewentualnych reklamacji jest do 7 dni roboczych. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest uregulowanie rachunku wobec drukarni, jeśli nie zostało to zrobione wcześniej.
Jeżeli towar jest tylko częściowo wadliwy to Zleceniodawca nie może zgłosić całej partii towaru do reklamacji, lecz tylko część nie spełniającą wymogów jakości.
Prawo do składania reklamacji ma tylko i wyłącznie Zleceniodawca i prawo to nie może być przekazywane innym osobom
Nadmiar lub niedomiar do 5% towaru jest możliwy i nie stanowi podstawy do roszczeń reklamacyjnych.
Odpowiedzialność reklamacyjna drukarni opiewa wyłącznie do kwoty zamówienia w drukarni, nie pokrywamy kosztów osób trzecich.
Zwrot kosztów druku w przypadku uznania reklamacji, nastepuje wyłącznie w przypadku zwrotu/odesłania całości towaru do drukarni na koszt zamawiającego.
W przypadku uznania reklamacji zwrot kosztów druku następuje po odesłaniu całości zlecenia na koszt zleceniodawcy. W sprawie reklamacji odpowiadamy w ciągu 3 dni od otrzymania protokołu reklamacyjnego.
W przypadku reklamacji papieru tolerancja gramatury papieru wynosi 7 % a tolerancja grubości papieru 0,01 mm.
W przypadku reklamacji format tolerancja formatu ostatecznego to +/- 5%.
W przypadku gadżetów/wydruków z personalizowanym nadrukiem nie przysługuje prawo zwrotu towaru/kosztów zgodnie z ustawą o produktach prefabrykowanych.